Ugurlu_80 sancılar başladığında lavman yapılıyor. Ikınmadan önce tuvalette tamamen içini boşaltıyorsun.
Ben sancı esnasında tuvalete yetişme durumum olmadığı için idrarımı yapmıştım. 2 ebe vardı yanımda, altıma çarşaf sermişlerdi. Hiç sorun değil sen nasıl rahat ediyorsan öyle olacak demişlerdi. O gözüme bile gelmemişti valla, sancıya odaklanmıştım çünkü. Doğumdan önce çok utanç verici diye düşünüyordum ama çok doğal bir olaymış. Sen ona hiç takılma. Sancıya ve bebeğine odaklanacaksın o anda