Bende 0 açılma ve sancıyla suni sancı aldım 2. Serumun sonunda 12 saat sonra bebeğimi aldım kucağıma❤️10 saat sonunda hala 4 cm olmuştu açıklığım umutsuzluğa kapılmıştım sancı çekip çekip sezeryane gireceğim diye hep yalvardım doktoruma daha fazla zorlama sezeryane al diye sağlık durumlarımız iyi diye bekletti iyikide öyle yapmış sadece 4-5 saat bir zorluğu var sonrası gerçekten büyük rahatlık odama kendim çıktım tuvalete kendim gittim bebeğimle rahatça ilgilendim umarım sizde kolayca sağlıkla alırsınız bebişinizi kucağınıza ❤️