Egeege22 Arkadaşlar hastanede doğum yapan var mı? Hastanenin olanakları nelerdir? Dogumunuz nasıl geçti ? Refakatçi kabul ediliyor mu ? Yemek oda koşulları nasıl iyi mi bilgi verebilir misiniz ?