melekkizim_00 Kızlar normalde ağda yapıyordum ama 2 defadır jiletledim şimdide korkuyorum kasılma vs tetikler mi diye ama jiletlerde yapsam doğuma çok kötü olacak ay bilemedim ki
Beyzan738 melekkizim_00 valla ben jiletle yapıyorum sürekli. .ağdaya önce gidiyordum baktm çok acıyor incelmyor kıllar bıraktım.venus jilet var ondan yapıyorum heryerimi
Busranursahbazz melekkizim_00 ben yaptırdım canım ağda 37 haftaligim dün gittim sıkıntı olmuyor mecburen yaptırmak zorundayız doğum öncesi ve sonrası için
Tgc28 melekkizim_00 bende 37+1 im daha dün gittim hiçbir sorun olmadı ama tabi kişiden kişiye değişir mi bilemiyorum
Yelizzzz34_ Ben baştan beri ağdaya gidiyorum kesinlikle jilet sürme hem çabuk çıkıyor hem sertleşiyor. En son 2 ay önce gittim bacaklarım, vajinam daha yeni çıkmaya başladı bide 35. Hafta gitmeyi düşünüyorum bakalım
Eflinbebis Kızlar Bnde agdaya gdiiyroum ama gebelikten beri çok canım acıyor genital.. 37 deyiz şuan ve yine gidicem mecbur katlanicam 😔
dilanayyildiz Ben hep ağdaya gittim bugün 37 haftaya girdim gideceğim az sonra bence ağdaya git jilet görüntüde belli ediyor kendini 😂🤪
melekkizim_00 Beyzan738 evet biraz pahalı ama ne ucuz kiii🥲 bende Ağdayı kasılma olur diye istemiyorum