Bnaa da geçen hafta beyinde kist ve barsakta parlama var dedi. Down sendromu belirtisi dedi 4lu tarama verdim sonucunu bekliyorum.
Eğer bulgu tekse yani sadece parlaklık varsa hiç sikilmayin çok araştırdım hiçbir şey olmuyor gayet sağlıklı doguyorlar. Bence hiç sıvı flan aldırıp çocuğunuzu riske atmayın.