dilek1406 bende erken teşhis kondu 10 haftalıkken öğrendim gebelik şekerinin olduğunu böyle çok tuhaftı ağzımda sürekli şeker tadı vardı bazen de zehir gibi oluyordu derdimi doktora anlattım kan tahlili ile öğrendim sıkı bir diyet uygulattı şuan 20+3 oldum haftam geldiğinde bende şeker yüklemesi tekrardan yaptırmayı düşünüyorum doktorum eğer diyetlere uymazsan ölü doğum yada kalp hastası bir bebeğin olabileceğini söyledi yaptırmanda fayda var bir sorun olmaz yani bebeğin için hepsi eğer sorun çıkarsa erkenden önlem almış olursun 🙏 benim beneğim şuan gayet sağlıklı ve dengeli beslendiğim için de bir hafta ilerden gidiyor