Merhabalar hiç korkmanıza gerek yok ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde ben 42 kg almistim kızım 40+0 da geldi 2.400 gram dogdu sağlıklı çok şükür hastanede kalmadı bile şimdi ben 6 kg aldım 😄 temkinli gidiyorum bu seferde bebek 1.500 kg dediler 26+0 da iri dediler takılmıyorum bile söylenenlere