Hilalekcik 40 haftalık olduk catı muayenemiz yapıldı hiç acılmamız olmamıs rahimde yumusama var dedi.bugün gece 12de yatısım olucak sabah 5de suni sancı verilicek.Bizim içinde dua edebilirmisiniz 🙏
Zeynpaysimannesi Hilalekcik allah sağlıkla kolay doğumlar nasip etsin , benimde 40+0 haftalık oldu bugün ve doktorum Salı’ya kadar bekleyelim salı günü suni ile başlatırız doğumu dedi, bende de hiç sancı Yok 😒