Zeynepkaman Hanımlar hemen hemen her gün kahvaltıda çemen yiyorum bu gün bir bakayım araştırayım dedim bebekte damakta yarık beyinde sıvı toplanması vs kötü şeyler yazıyordu . İnsallah doğru değildir ya yiyen var mı benim gibi nasıl pişmanım 😓
Lastromance Zeynepkaman geçen gün bilmeden sadece iki çatal aldım bende okuyunca birdaha yemedim.İnsallah bisey olmaz içini ferah tut yememeye çalış bundan sonra.
Ayliz_123 Zeynepkaman dokunmuyor sa mideye yiyebilirsiniz benim dokunuyor yiyemiyorum canınız istiyorsa abartmadan yemek te sakın ca olmaz bence
Zeynepkaman Lastromance tüh ya bir de nasıl iştahla yiyorum normaldede yemem 1 aydır deli gibi yiyorum 😪