dilara0605 Buse12- baş ağrısıyla birlikteyse bi tansiyon kontrolü iyi olabilir kan basıncı arttığından gebelikte görülebiliyor ama tansiyon bakılmasında fayda var bu gibi durumlarda
Avakado16 Buse12- böyle olmuştu bende bi defa , tansiyon yükselmiş çok tuzlu beslenmiştim . Sanırım hamilelikte kan akış hızı değişiyor tansiyon daha hassas oluyor , kontrol etmenizde fayda var