Cerenturgay İki gündür azalma hissediyorum hiç bareket etmiyor değil ama azaldı bu haftaları geçiren annelerimiz fikir verin rahatlaatin bizi ❤️
dml33 Cerenturgay 25. Haftada 2 gün baya bi azaldı zor hissediodm hafif hafif sonra duzeldi 26 oldk şuan daha iyi hareketleri arada normal galiba
Smyye1B Cerenturgay Kendine edindiği belirli saatler var sadece o saatlerde hareket ediyor. Gün içinde fazla hareketli değil.
Fkurt Cerenturgay bende aynı durumdan muzdaribim ama bazense yeri daha dar yavaş yavaş mi genişletiyor diyorum çünkü hareket edince de canım aciyo
Ipekkarakus0 Cerenturgay ben 22 haftalıkken 2 gün az hareket hissettim canım tedirgin olup doktoruma gittim doktor ultrasonda cok hareketli maşallah ama pozisyonundan dolayı az hissediyorsun bu haftalarda cok cok normal hiç hissetmezsen hemen geliyorsun demişti
Cerenturgay Smyye1B nuyum Ipekkarakus0 aynen bende 20 haftada bı tedirgin oldum gittim ultrasonda o kadar hareketliydi ki sok oldum sanırım rahim daha hala geniş olduğu için rahat hareket edebiliyorlar o yüzden biz hissetmiyoruz
Ftos_72 Cerenturgay ya bende öyle 26 olduk iki gündür hareket yok bende de çok korkuyorum ya insan tedirgin oluyor doktora gidecem bende 😞