Gulsumelif Kendimi yanlız hissetmemek ve içimi rahatlatmak istiyorum var mı benim gibi olan😒 wc den kalkıyorum ya tam bosaltamiyorum idrar torbamı diye düşünüyorum 35 hafta da
Mrvsmt2502 Gulsumelif büyük ihtimalle idrarındır canım rahim mesanene bakı yapiyo ve irarın akış hızı değişior 38 iz luan ayaktayken bile aktığı oluyor artık çamalır kıyafet değiştirmekten bıktım tutabildiğim için suyum olmadığını anlıyorum 😘😘
Gulsumelif Mrvsmt2502 bende de öyle bi tutamama problemi yok idrarda yaparken tutabiliyorum birde ben islandigini hissetmiyorum akıntı olurken hissediyorum ama ıslaklık hissetmiyorum afedersiniz🙏
Mrvsmt2502 Gulsumelif çok gelmiyor o zaman canım benim baya çamalırım ıslanıyorhapşırırken gülerken falan gidiyo artık 😃