iremxersoy 38+5 im gunduzleri sessiz kendi kabuğuna cekilen bebis geceleri mübarek icerde boks yapiyor sanki 😀 kasiklarda da agri ve baski oluyor hareket ettikçe. Geceler hic uyuyamiyorum yan yatinca vurdukca o tarafa sanki eziyorum gibi de hissediyorum 🤨
charlottececi iremxersoy yaa sizin haftaniz artik dolmak uzere yine 😄 ben daha 23+2 yim. İkizlere hamileyim. Biri mesanemi tekmeliyor biri midemi. Gece cok hareketliler asla uyuyamiyorum. 30lu haftalarda napcam bilmiyorum 😔 simdiden böylelerse. Gece 4 saat zor uyuyorum o da tuvalete falan kalkiyorum. Gunduz de çalışıyorum 🤦🏻♀️
Hande1nur iremxersoy yaa benimde öyle 25 haftalığız geceleri beni uyutmuyor sağıma da solumada yatamıyorum çok acıtıyor dönerken sizde de öylemi.bazen karnımdan dışarı çıkacak sanıyorum öyle baskı oluyor.ozellikle göbek deliğimin tam ortasına yakınsa şişiyor ve aciyor
iremxersoy charlottececi aynen valla tekme atmaya sabah 7 8 de bitiyor o zman da kendi uyumaya geciyor heralde 😀 sonra tuvalet nobetleri 6 7 kere kalktigim oluyor
iremxersoy Hande1nur siddetini 30 tan sonra attirdi bende simdi sizinki boyle benim gbi 39′a gelince cosacak galiba 😀😀 Allah kolaylik versin😀 hareket etmeyince aklim takiliyor edince de yatamıyorum 😀