Cinarr123 33+4 üz bebeğim kontrole gittiğimizde yüzünü göstermiyor yani net gözükmüyor tatlı da yiyip gitsek yine göstermiyor inatçı galiba 🙃🙃
Gozi Cinarr123 Benim ki de göstermiyor hep aynı pozisyonda genelde orayı kendine yer yapmış takılıyor 😂
Beyzan738 Cinarr123 bende ayni 37+2 haftaligim daha bir kere bile göremedik .. çikolata tatlı meyvesulari yürüyüş yapıp yiyip içip tekrar tekrar girmeme ragmen yok 😁🤷🏻♀️🤦🏻♀️hep sırtı yada poposu dönük , yüzü iç tarafa doğru Doğunca gorcez artk Allah izin verirse inat keçiyi 😁😁🧿💙
Prenseslerimm_3 Cinarr123 37. Haftadayım daha göremedim her seferinde eliyle yüzünü gizliyor çekmiyor doktorum ne yaptıysa olmuyor resmen inatlaşıyor bu gidişle doğumda göreceğim galiba
AysunUgur Cinarr123 bizde de aynı, 33 haftalık olduk fakat yüzünü asla göremedik 😅 çok hevesleniyodum kontrollerden önce belki bu defa olur diye ama artık doğuma da az kaldığı için o zaman görürüz diyoruz, çok da şey yapmıyorum 😄
Gingerlove Bebeğinizle bağ kurun onunla sohbet edin yumuşak sesle konuşun ve sürekli dokunun hareket ettikçe karnınız siz de elinizle ve sesinizle cevap verin ona. Güvenini sağladıkça yüzünü açacaktır. Söylediklerim size mantıksız gelebilir ama bi deneyin göreceksiniz😉
daphnesmomm Cinarr123 bu dertten muzdarip ne kadar çok anne baba var🥲 onlardan biri de benim,biz de 30 haftalığız,sürekli sırtı dönük ya da eli yüzünde. Sadece dudaklarını görebildik😅
Altntp Cinarr123 bugün detaylı ultrasona gırdım göstermedi cıkolata verdı doktor bıraz yürüdüm zor bela az bısey gösterdi sonra hemen arkasına döndü
1canibrahim Yaa karnımızda bile bize oyun yapıyorlar 😂 bizimki de eliyle yüzünü kapatıp el sallıyor ikidir 😂😂 nasip. Sağlıklı olsunlar da 😂
Cinarr123 Yarım yarım görüyordukta net olarak 6 aylıkken gördük ondan sonra daha göremedik kendini göstermemeye karar verdi 😅