mom130 https://resimyukle.io/r/bhfgxY3sjX https://resimyukle.io/r/bhfgxY3sjX Kızlar üstteki testin tam beyazlamasi yarım saati buldu. Sonra farkettim ikinci çizgiyi. Alttaki de şimdiki hali 2 saat olacak kurudukça bu hali aldı. Sizce var mı?
HilalEyce mom130 adetiniz geçti mi ilk 10 dakika da çıkan sonuç doğru oluyor diğerleri kuruma çizgisi
rkyycbnn mom130 eger varsa hemen cıkar Bi dakıka bile geçmex iki saat diyon Bi de net görünen Bi çizgi de yok gibi
mom130 rkyycbnn iki saat demiyorum. Hani idrar ilk geçince pembe oluyor ya onun beyazlamasi yarım saati aldı dedim. Beyazlayinca baktım ikinci çizgisi silik.
MM5 İlk 10 dk da çıkması lazım birde bozuk bence test.benimde daha önce çift çizgi olmuştu 1 saat sonra.boşu boşuna heycan yapmıştım 10 dk geçince atmak lazım