Merhaba bugünkü ikinci aşılamamı oldum kızlar aşılama öncesi ve sonrası eşimin yıkanın fm değerleri doktor iyi olduğunu söyledi ama om iyi yorumlarsanız çok sevinirim hani yaşadığımız deneyimler şekilde olur aslında tutanlar var mı yakışıyormam tutmadı benim inşallah bu sefer tutar yani sizi eşim.Merhaba bugünkü ikinci aşılamamı oldum kızlar aşılama öncesi ve sonrası eşimin yıkanın fm değerleri doktor iyi olduğunu söyledi ama om iyi yorumlarsanız çok sevinirim hani yaşadığımız deneyimler şekilde olur aslında tutanlar var mı yakışıyormam tutmadı benim inşallah bu sefer tutar yani sizi eşimin değerlerin nasıl devlet hastanesinde yaptırdım doktor çok yorumlamıyoruz veya hani sizin de tecrübeleriniz varsa hani böyle olan varsa o o yıkama öncesi yıkama sonrası doktor bizim için önemli olan yıkama sonrası Olan sistemler bizim için önemli demişti sizlerde yorumlarsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler
https://resimyukle.io/r/XQVSkIePzE