Blue_Butterfly Günaydın 🌸 Bugün yine bi rüyayla test yaptım 😂 kızmayın ama sağlıksız olan gebelıgımde de at gördüm bunda da at gördüm 😂😂 bat 16 şimdi hala adet belirtilerım var neyse siz benı bilgilendırın 🌸 güzel fikirlerinizi düşünce tecrubelerınızı beklıyorum https://resimyukle.io/r/OnV1GfuKgl
Venus01 Ben hiç hamile kalmadım bilmiyorum arkadaşım ama bunda bildiğin 2. Çizgi belli oluyor hamilelik var gibi inşallah hayırlısı olur hakkında, 1 -2 gün kala testte hamile çıkanlar o kadar çok ki bence olur neden olmasın
Noname35 Blue_Butterfly var gebelik cnm ama daha çok yeni bi kaç gün sonra tekrar yap en garanti kan testi hayırlı uğurlu olsun Rabbim sağlıcakla kucağına almayı da nasip etsin inşallah ❤️♥️💓
Blue_Butterfly Noname35 ALLAH razı olsun canım benım RABBİM isteyen herkese nasıp etsın bana da güzel sağlıklı bi şekılde 🌸❤️😘
Blue_Butterfly Htc_31 ALLAH razı olsun canım benim evet kuzum 3 4 dkk içinde çıktı RABBİM isteyen herkese nasıp etsın bakalım kan sonucunda daha da belli olacak inşallah sağlıklı bi şekilde vardır