Kızlar selam. Hamile kalmadan önce alttan muayenemde rahim ağzı tertemizdi. 26 haftalık hamileyim hafif lekelenme kanama sebebiyle doktora gittim alltan muayenede 0.50 / 1 cm arası rahim ağzı polibim olduğunu söyledi kanamayı o yapıyormuş. Bebeğe asla ama asla bir zararı olmadığını söyledi. Senin konforunu bu kanamalar bozuyorsa 5 dk lık bir işlem alabiliriz ama böyle bir zorunluluğun yok dedi. Çok korkuyorum. Okudugum kadarıyla artan östorojen hormonu tetikleyebiliyormuş. Benzer durumu yaşayanlar var mı :(