Atanamayan bir sağlıkçı olarak söylüyorum Onlar yaptıklsrı grevde sonuna kadar haklılar on kişinin yükünü gün aşırı nöbetlerle sırtlanmak zorunda kalıyorlar ve hakettiklerinin altında maaş alıyorlar üstüne üstlük bir de hakaret şiddet cabası onlar pamdemide ailelerini bile göremedikleri günler oldu yıllık izin haklarını bile kullanamadılar yeri geldi içinde olmadığınız işin dışında konuşmak kolay geliyor herkese her meslekte vardır elbette çürük elma sırf bir iki kötü insana denk geldiniz die tüm sağlıkçıları kötüleyemezsiniz.