C-cieek benim ikisi de sagdaydi. Altta kaldi biri biri de ustte yatay. Alttaki disardan çok hissedilmiyor. Ustteki ama baya bariz. Alttakini daha az hissediyorum. Bi de benimkiler geceleri uyanık hep. Ben 2-6 arasi anca uyuyorum. Siz uyuyabiliyosaniz uyurken tekmeliyolardir belki. :) ben suan 23+2 yim :) 20 ye gore çok daha kuvvetli vuruyolar 🤣 19-20 de cok duzenli degildi hareketleri ☺️