Selam kızlar. Bende guatr var. Yaklaşık 6-7 yıl önce teşhis edildi. Boyun kısmım şiş zaten şuan 6,5 ml. 10 ml de biyopsi yapılacaktı. Tiroidlerime doktor düzenli olarak bakıyor bu sebeple. Bebeğe bir zararı olur mu korkuyor tabi insan.(12 haftalık olduk) Bana da hamilelikte annemden geçmiş. Sizde de var mı varsa neler yapıyorsunuz??