Asdfgh canım 20 haftalikken aynı sorun çıktı banada o dediğin tozdan verdiler bakteri hemen geçti Allah'a şükür bak ben 26 haftalık oldum korkma bol bol su iç ve kalkma mümkün olduğunca bana yasaktı kalkmak şimdi biraz gezebilirsin dedi doktorum birde benim daha büyük sıkıntıların da var hiç bir şey olmaz korkma 💞🤗🤗 aynıları in çok fazlasını yaşadım ama mümkün olduğunca hep sol tarafına yat birde ben progestani öğrendiğim günden beri sabah akşam 200 mg fitil olarak kullanıyorum birde benim kanamalarına çok oldu bebeğin eşi rahim ağzına yakın yerleşmiş ama Rabbime sigindim bak 6 hafta geçti bile artık eskisi kadar korkmuyorum çünkü dogsada yaşama ihtimali çok yüksek 24 haftadan sonra 🤗💞💞