Damlacaa Kızlar 1 aylık gebeyim yeni öğrendim , çok düzenli bı beslenmem hicbi zaman olmadı. Özellikle kahvaltıda ya da yemekte şuna dikkat ediyorum dediğiniz şeyler var miii
trakyalikizce Damlacaa her gün bir tane yumurta mutlaka tüketmelisin, sabahları yumurta peynir mutlaka eksik etmiyorum çay içmiyorum ben tercih olarak kafeinden dolayı burası biraz detay:) doktorlar ölçülü olduğu sürece izin veriyormuş. gün içinde mutlaka süt içiyorum meyve sebze tüketimi önemli bir de akşamları bir kase yoğurt tüketiyorum. Bir de az ve sık yiyiyorum sürekli ana/ara öğün yapıyorum
Pembekurdele Damlacaa mutlaka yumurta ve peynir özellikle kasar peynir bebeğe kilo yapanlar arasinda yer aliyor. Aksamlarida mutlaka süt 💟
nazosss Süt ve süt ürünleri , yumurta, ceviz falan mutlaka olmalı kahvaltınızda. Bunu diyen ben sadece zeytin yiyebiliyorum tabi bulantıdan 😂