Biz covid geçirdik 18.haftada meyveye fazla yüklenmiştik. Kadın doğum ve perinatolog doktorum 23 haftada suyumun sınırda olduğunu söyledi. Şeker yükleme testimizi yaptık. Sonuç iyi çok şükür. Meyve şekerli ürünler tatlı tüketimini azaltmam söylendi. Son muayenede de suyun iyi dediler. Sorun yokmuş.