Arkadaşlar merhaba bugün itibariyle 10+2 haftalık hamileyim, 7.haftadan beri mide bulantılarım ve kusmalarım var, bazen hafif geçiyor bazen şiddetli bazen her gün kusarken bazen hiç kusmayabiliyorum ama bulantı genel olarak hep var, dünde yine çok kustuğum bir gündü ne yediysem çıkardım içtiğim suyu bile ve en son kustuğumda artık kan da geldi, haliyle korktum bende internetten araştırdım biraz hamilelerde midenin fazla aç susuz kalmasından dolayı olabiliyormuş sanırım, birde ben kan sulandırıcı ecopirin kullanıyorum oda kan gelmesine sebep olabiliyormuş, aranızda benim gibi bi durum yaşayan oldu mu ? Yaşadıysanız sıkıntısız sorunsuz bir şekilde sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza aldınız mı ? Birde normalde bulantı için sabah akşam prilam kullanıyorum ama dün akşam zofer içtim ilk defa dayanamayınca, doktorum çok bulantın olduğunda al demişti, aranızda devamlı zofer kullananlar var mı ?