Denizyildizi1 hamileliğimi öğrenmeden önce başlayan ikinci trimesterin sonuna kadar devam eden şimdi de arada bir yoklayan ağrı o öyle ki resmen inleyerek dönerdim sağdan sola soldan sağa doktor yerleşme ağrısı dedi sonra büyüme ağrısı dedi vs.yani çekilecek gibi bir şey değildi benimkisi zamanla geçti nasıl geçti neden geçti bilmiyorum lavabo olarak klozet kullanma başladım magnezyum içtim çok oturup kalkacak ayakta duracak hareketler yapmadım vs.hangisi geçirdi bilmiyorum ama sanki yorulmak çok tetikliyordu 🤷🏻♀️