Carsaflianne Şuan dogum hikayemi yazdigima inanamiyorum kizlar🙈 cok sukur kavustuk bizde balimla👼 39 haftalik olmustuk dun kontrolum vardi alttan muayene oldum 2 santim acilma yumusama vardi rahim de asagiya inmis cok rahat dogum yaparsin dedi doktorum sali gunu gel biraz daha alttan bakar acariz dedi tamam dedim ciktim sonrasinda belimde kasiklarimda hafiften agri olmaya basladi o gun esimle disarda islerimiz vardi gunduz baya yuruduk eve geldik az bisey nişan geldi hatta buraya da yazmistim biraz nisanim geldi diye aksamda disari ciktik yine yurudum gezdik dolastik ama sancilarim cogalmisti artik yurumem zorlanmaya baslamisti eve geldik benden nişan gelmeye devam ediyo sancimda biraz cogaldi yattik saat 2 gibi bi sanciyla uyandim kaktim yurudum duzenli ve 3 4 dakkada bir geliyodu sanci inletiyodu beni esim hastaneye gidelim dedi dedim dur bakalim biraz daha ama baktim agri gecmiyo saat 3de haydi hastaneye ne olur ne olmaz diye cantalarimizida aldik ama ben dogum baslar diye dusunmuyorum tabi acilde muayene oldum 5 santim acilma🙈 esime dedim hadi gozun aydin kizin geliyo😍dogumhaneye aldilar beni iki saat icinde 7 santim oldum kizlar agrilardan bahsetmek istemiyorum oralari geciyorum sabah saat 8de catala aldilar beni 3 ikinmaya kizim gogsumde 😍😍😍 cok sukur surec uzun olmadi 7 tane dikisle hallettik dogumu Allahima bin sukur kizimda bende saglikliyiz simdi hastanedeyiz nasipse yarin taburcuyuz 🤗 39+1de cok ozel bi gunde 30 agustosta koklastik kizimla 3.460 kiloyuz 51 santim boyumuz coook guzel sarisin bi kizim oldu darisi sizlere insallahh Rabbim kolay acilmalar kolay dogurmalar nasip etsin size 🙋♀️😗
Tosbik Carsaflianne 😇💖💖Allah bağışlasın canım.. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bsy sormak istyorum:) dikişlerden oturabiliyormusun rahatça? Bi de tuvalete rahat çıkabiliyormusunuz? ☺smdiden tesekkürler 😊
Samiye Carsaflianne boyle okuduktan sonra kiskaniiiyorum hemeen bende dogurmak istiyorum. Artık cok ozledim oglumu kucagima saglikla alacagim günü. Sabirsizlaniyorum. Gecmis olsun canim cok guzel bir dogumun olmus darisi bize ins 🤗
Carsaflianne Tosbik allah razi olsun canim dikislerim zorluyo beni zor oturuyorum tuvalette bi sikintimiz yok henuz buyuk tuvaletimi yapmadim hic onda nasil olur bilmiyorum ama kucuk tuvaletimi yapiyorum
Tosbik Carsaflianne cevap verdiğin icin çok tesekkur ederim canim. Cok geçmiş olsun bian onxe iyileşsin dikişlerin insallah 🙏😇
Carsaflianne Samiye allah razi olsun canim Rabbim sana daha kolay daha kisa suren bi dogum nasip etsin insallah 💖
Tosbik Carsaflianne ayy insallah hemen toplanirsin eski haline geri dönersin en kısa zamanda. Allah şifa versin ☺
BurcuGnl Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin canım darısı bizlere benim merak ettiğim acaba dikişler atılırken hissediyor musun yoksa uyusturyorlar mı
Carsaflianne BurcuGnl sagol canim uyusturmak icin igne vurdular ic dikislerde hissetmedim ama dis dikiste hissettim biraz acidi ignenin etkisi gecmeye baslamisti galiba
suca Carsaflianne postların altında yorumlarda hep görüyordum sizi çok sevindim Rabb.m analı babalı büyütsün 😊😊
Ozteber Yorumlarda goruyodum sizi hemen hemen günlerimiz aynıydı ben hala heycanlı bi beklemedeyim cok sev8ndim adına kolay bi doğum olmuş darısı bizlere insallah😊 rabbim analı babalı buyutsun
TCSevimMerveDoruk Carsaflianne bende 39+1’de 30 Ağustos’ta kendi doğum günümde normal doğumla oğluma kavuştum. Sağlıkla büyüsünler