Kesinlikle çok erken sezeryana bile 38. Hafta da alıyorlar ben 41 haftaya kadar bekledim o şekilde suni sancı aldım ki daha 1 hafta daha bekleyebilirmişiz 2.950 doğdu 37.hafta da doğsa kesin küveze girerdi bence farklı bi doktorla görüşün sorununuz yoksa bebeğin gelişimi iyiyse