Gullnar şuan 14 içindeyim hala ağrıyor ilk gebelik kaslarımız daha önce gerilmediği için içimizde büyüyen rahim bir süre sonra kalça kemiklerimizin arasına sığamıyor ve yukarı doğru çıkıyor bebek bu süreçte de ilk gebelikte sancı çekmemiz normal 2 gündür benimde sol kasığıma içeriden bişiy batırıyor nefesimi kesiyor birkaç saniyelik sanırım kendine inşaat alanı açıyor 😀 sağol gülüm hepimiz hayırlısıyla sağlıkla elimize alalım inşallah yavrularımızı 🤲🏻♥️