33+4 üm ve özellikle 2 gündür nefes alamıyorum 😭 o kadar şiştim ki karnım her an patlicak gibi, belim falan her yerim ağrıyo, mide yanmasından bahsetmiyorum bile bitirdi beni mahvetti 👀bebeğim 3 haftadır kanalda zamanında doğsun, sağlıklı olsun diye dua ediyorum ama hamilelikte artık çok yoruyor 😢