Rabiaduru Kizlar iki defa doktor kiz dedi. Değişmesi çok zor dedi.sonra bazi nedenden dolayi doktorumu değiştim. Bugun başka bi doktora gittim dokturum bana 'kiz gibi gozukuyo ama belli deil,ayaklari kapali.kesim bisey diyemem dedi' yahu kafam karıştı. Ultrason resminde ayaklari komple cekilmis sanki erkek gibi.kordonda olabilirmi?. Iyice sasirdik. Dusunceniz varmi ? 🤔