Merhaba herkese arkadaşlar, ben 5ay once doğum yaptım doğum anını gerçekten hiç hatirlamiyorum sancı çekerken doktorlar yanima gelip gitti biseyler yaptilar ama hiç bilmiyorum, en son beni makineye bağladılar makinedeki sayılar yukseldikce benim sancım şiddetleniyodu ve sayı dustukce azalıyodu, bana suni sancımı vermişler sizce? İnanın ben o sancıyla ne yaptiklarini hiç bilemiyorum