Selam 37+5 haftaligiz bebeğim erkek gece 3 de bir sancı oldu kasiklarim belim bacaklarım adet olmuş gibi ara ara şiddetlendi kalktım hemen ılık duşa girdim biraz rahatladım yatağa girdim yine hafif hafif geldi sancılar sabahı zor ettik bu durumu yaşayıp hemen doğuran varmı acaba neden böyle oldu gunduzleri de artık ayakta duramiyorum ağır ve ağrı yapıyor doktor zaten önde demişti geçen hafta gittiğimde yjne gidecektim ama grevdelermis perşembeye kaldım