Bebisiannesi bende de var maalesef ki 28. Haftamda doktorum böbrek büyümesi olduğunu söyledi ve hastaneye yatırıldım bir kaç antibiyotik seruma alerjim çıktı ve kontrollü bir şekilde invanz adı verilen serum tedavisi gördüm 7 gün hastanede yattım, 32 haftalıkken de gece çok şiddetli böbrek sancısıyla gittim (doğum sancısı sandım, ilk bebeğim 🙈) tekrar yatış verdiler, bu aralar daha rahatım