Kizlar dun post açmıştım test pozitif diye çift cizgi vardi bugün sağlık ocağına gideyim dedim kan vermek için aradım gitmeden uzak çünkü. Bugyn olmaz yarinda olmaz perşembe gel dediler. Zaten şuan çok yeni uygulamada son adet tarihim göre 3 +1 olarak görünüyor. Beklesem mi sizce bir zararı olur mu ? Hastaneye gitsem en erken randevu 18 inde var. Zaten gitsem de kese de görünmez bebekte. Ne yapayım sizce ?
Kizlar bu arada ozelede gidebilirim ama sadece lan testine bakıp var ya da yok dicekler onlarda göremez ultrasyindan kan vermek icin o kadar para vermek istemiyorum