Ravzanur
Merhabalar size bisi soracam 15+4 günlük hamileyim. Dun kontrole gittim ve muane oldugum zman dokturum kendimi cok yordugumu soyledi rahim ve bebek arasi kisalmis boyle giderse ya erken dogum olur yada rahimi dikmemiz lazim dedi pazartesi bi gel bakalim dedi bol bol dinlen su ic dedi bunu yașayan varmi kizlar yardimci olursaniz sevinirim korkulacak bisi varmi bebek Yukari cikarmi