Hamiss122 ben daha erken almaya başlamıştım ,, şu an indirim var yılbaşı yaklaştığı için.. bence bazı ihtiyaçları indirimlerden faydalanmak için alabilirsiniz.. gerek yok beklemeye.. üstelik Allah korusun erken doğum riski vs de olabilir, bilemeyiz. bir kaç bişi alıp tedbirli olmakta fayda var