Kızlar göğüslerimin uclari gebeliğimin ortalarında büyümeye ve rengi koyulaşmaya başlamıştı, buraya kadar gayet normal. Şimdi 33 haftalığım ve son birkaç gündür göğüs ucu kremimi kullanmaya başladım, mustela’dan almıştım. Şimdi göğüs halkam kabuk gibi soyulmaya başladı. Sanki o koyu renk bir katmanmış da krem sürdükçe soyuluyor, altından daha açık renkli kendi cildim çıkıyor. Bu normal mi? Yaşayan var mı böyle bir durum?