Melisagncm _1blog_meselesi_ darısı başıma bizde normal doğum bekliyoruz çok bekletmeden gelir inşallah 🥰🙏🏻
_1blog_meselesi_ Melisagncm mecburi sezeryan benim ilki de öyle olduğu için. Ama spinal olacak. İlki gibi.
Oznur35 Efa18 bizimki de hayırlısıyla nisanın ilk haftaları gelecek ama normal doğum olduğu için kesin bir tarih yok
Aycan051415 _1blog_meselesi_ kiz durur daha mart bitmediii marttakiler duruyo dahaaa😅😅🤣 Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
gamzosgamzos _1blog_meselesi_ spinal canım ilk kızımdada spinal anestezi ile dogum yapmistim cok guzel gecmisti dogumum 😊
_1blog_meselesi_ gamzosgamzos bende ilk oğlumu öyle yaptım bunda başka doktordayım ama o da dedi aksini düşünme bile kesinlikle spinal diye 😁