tugce231021 ben normal bir montessori takım aldım, yavrulu falan ama yüksekti yani. 2 yaşındaki yiğenim eve geldi yatağa çıkamadı bile çok zorlandı. Sonra bende normal çitli ahşap bir montesorri almaya karar verdim, ve tesadüfen dün bime gidince orda gördüm hemde 240₺ye şok oldum ve hemen aldım 😂 bu yatağı söküp onu kuracağım