Mom-0 yapma canım, hiçbir şey yapma. Kayınvaliden ne iyi bakıyor sana çok şanslısın. Ben de transfer olduğumda kan vermeyi beklerken ister istemez stres oluyordum. Bir keresinde balkonun sürgülü kapısını kapatmıştım da sonra kapı çok ağırdı, ya bebeğime bir şey olduysa diye yarım saat ağlamıştım. Çok şükür 33haftayi bitirdik. Allah ona can verecekse veriyor, sen ne yaparsan yap. Öyle düşünmek iyi geliyordu bana da. İnşallah hayırlısıyla evladınıza kavuşun 🙏🏻 Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun.