Pkmezbal Son haftalarımda randevu bulamıyorum abi yok çıldırtçak bu ülke beni!hiçbir poliklinik gebe bakmıyor yazıyor delireceğim ya son haftalarımdayım randevu yok randevusuz bakmıyorlar ne yapçam bilmiyorum
benimmdunyamm Pkmezbal malesef öyle anca kanaması falan olana bakıyorlar bizim burada randevusuz nerde yasiyorsunuz malesef devlet böyle adamlarin umrunda değil parası olan özele gitsin diyorlar resmen
Pkmezbal benimmdunyamm ist da yaşıyorum anadolu yakasında bütün devlet hastaneleri bu şekilde özele de gidemem şu durumda 182 ti arıyorum diyo bu ay sonu randevu var ama ben alamıyorum benden önce alan oluyo bu millet hiç uyumuyo mu yav 🤦🏻♀️
Pkmezbal Yasemincee bana öyle bir bilgi verilmedi ama 🤦🏻♀️ İyi bari haftaya da alamazsam gideyim bakalım
Pkmezbal Zhrrer yaptım jinekolojiden talep geldi ama kadın doğumdan gelen giden yok yani gebelik poliklinikleri bir türlü açılmıyor şans mı artık bilmiyorum 🤷♀️