Nurrrtkn42 Kızlar 26+4 deyim aşırı derecede kasık agrım var ya geçmiyor doktora gittim herhangi bi problem yok dedi Bebek tersmiş sadece o da daha düzelirmiş öyle söyledi erken doğum riskim vs de yok ama bu agrı öldürecek beni ya ne yapabilirim geçmesi için
Ceylankosova Benim haftam sizden kucuk ama bende 2 haftadir inanilmaz bi kasik agrisi karim sertligi cekiyorum ben cozumu uzanip bebe yagi surup parmak uclarimla dairesel hareketler yapmakla buldum biraz rahatlatiyo