Gizmoo herkes bi fetva veriyor ama ben fikrimi söyleyeyim. Ramazan orucu istendiğinde tutulmayıp sonradan borcunu öderim denecek bir farz değildir. Yani keyfi olarak tutulmadığında kefaret gerektiren bi farzdır. Şuan sizin önünüzde iki opsiyon var. ya 1 ay daha bekleyeceksiniz ya da beklemeyip orucu 2, belki 3 sene sonraya atacaksınız. Bence drunuzun randevu problemi yoksa 1 ay daha bekleyin derim 🙏🏼