Merhabalar arkadaşlar. Geçmeyen bir vajinal mantarım var hangi fitili kremi kullansam da fayda etmedi. Başına böyle bişey gelen var mı ? En çok da doğumdan sonra da böyle devam eder mi yoksa geçer mi bilgisi olan varsa yazabilir mi . Çünkü daha önce böyle birşey olmamıştı hamile kaldığım zamandan beri bu durumu yaşıyorum. Teşekkürler şimdiden 🙏🏻