Beyza11122 Kızlar yaa dün kusura bakmayın özür diliyorum herkesten köfte yoğurdum soğan yakınca gözümü elimin ustuyle akan yaşı silmiştim elimde batık ya aslında temiz yerinden yapmıştım ama doğum lekesi gibi birşey olur mu yüzünde
Mrvsmt2502 Beyza11122 canım hurafe bunlar inanma allah aşkına. Çocuk kaç kat eri içinde sen bi yrine bi şey sürdün diye nası aynı leke onda da oluşabilir ki 🥰
Beyza11122 Mrvsmt2502 hahaha öyle bı yazılar var ki googlede yok annem denemiş olmuş suramda. Var burdamda var insan halı korktummm 🥴😂
Mrvsmt2502 Beyza11122 allaha inan gerisini boşver 😂 bende narla bileğime kalp çizdim çocuğum dövmeli doğacak 😂😂 1 ya da 2 haftaya haber ederim oldu olmadı diye
Mrvsmt2502 Beyza11122 leke yapabilecek her ley içib deniyor genelde ya nar çilek vs vs 😂 inanamıyorum ben olacağına