Merhaba. 16 haftalık hamileyim 20. Haftada detaylı ultrasona gireceğim normalde şehir hastanesine gidiyorum sürekli acaba ordaki detaylı ultrason nasıl daha önce çektirmiş olan var mı? Daha önceki postları okudum herkes özele yaptırmış sizce gerek var mı?