Kizlar,merhaba.16+4 hamileyim ve 13 haftadan beri serklajim ,bu hafta grip oldum ve hapsiriyorum.Hapsirigim dikisimi etkiler diye cok korkuyorum.Serklaj olubda grip oldunuzmu ? Dikisleriniz etkilendimi aceba ? Hadi teselli edin beni nolur.kontrolum bide 18 haftada ,o zamana kadar cildiririm 🤦🤦🤦