Kızlar merhabalar suan tam35+0 ım dün gece 10 gibi sancım oldu sabaha karşı yani 1-2 saat önce yeni geldik eve açılmam yok ama nts de sancım 140 civarındaydı 3 4 kez 180 oldu bebek için ciger gelistirici vurdular çok korktum😢 suan saat 6 oldu nerdeyse ama mide yanmamdan uyuyamıyorum afedersiniz ama sanki zehir yemişim öneri verebilicek var mı😣😣