Mihrimahhhhhhhh Kizlar 36. Haftaya girdim bebegin basi asagidaydi zaten ama vajinamda butun hareketlerini hissediyroum her an cikacakmis gibi sanki vurup duruyir doğum belirtisi olabilir mi haftaya kontrolum var
Busranursahbazz Mihrimahhhhhhhh canım doğum belirtisi suyun gelmesi yada 10 dk ya sonrada 5 dk bir belden kaşıklara vuran agrilar dır ben 37 jaftaligim 36 dan beri bu durumu cekiyorum hala da öyle uyku yok rahat yok yani çıkacak gibi sürekli rahimde ağrı ve elektrik çarpması gibi şeyler hissediyorum ama 2 kez gittim nisanim geldiği halde açılma yok
Mihrimahhhhhhhh Busranursahbazz ya bende korktum esim yanimda deil baska sehirde haftaya gelecek daha hastane çantası da hazilamadm daha yeni yikadim hepsini doktor en son erken dogum riskij yok demisti o yizden rahattim ama iki gundur cikmak icin ugrasiyir vuruo duruyir sanki
Busranursahbazz Mihrimahhhhhhhh evet canım ben maalesef 1 haftadır öyleyim böyle altta sürekli baskı var birde elektrik çarpması gibi oluyor bi şey düşecek gibi ama ağrım 1 saaten asagj düşmüyor o yüzden yalancı kasılmalar diye adalandiriliyor canım Rabbım yardımcın olsun inş senin de
Busranursahbazz Mihrimahhhhhhhh doğum çantanı hazırla canım bi an önce belli olmaz bu haftalar günler de olabilir
Busranursahbazz Mihrimahhhhhhhh benim ikinci ama her hamilelik inanki kendine has mis onu anladım bunda nisanim 36 da geldi böyle sarımsı sümük gibi sunen şekilde ama kızımda suyla birlikte gelmişti kanliydi ama bunda farklı geldi kahverengi pembe yada kırmızı şeffaf olabiliyor normal akintidan farklı cok